Мета бренду Keyplay — це виробництво якісних речей, а також високий рівень обслуговування наших клієнтів. Ми контролюємо всі етапи виробництва — від ідеї нового виробу до пошиття і предметної доставки.
Ми розуміємо, що не завжди все може йти так, як треба. Якщо ж ви отримали пошкоджені речі, то перевізник, який здійснював доставку, відшкодує повну вартість доставки.
Якщо ви оформили та сплатили замовлення, але хочете його скасувати, повідомте про це одразу на гарячу лінію у робочій час за номер +380 98 888 34 08 наші менеджери оформлять повернення, та протягом трьох робочих днів кошти повернуться на ваш рахунок. Це можливо зробити до того як пакунок передадуть до оператора сервісу доставки
Якщо ж ви хочете повернути замовлені речі (не підійшов розмір абощо) нагадуємо, що згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» білизна поверненню або обміну не підлягає.